måndag 31 januari 2011

Kaos.......kramkaos

Ja som ni säkert redan läst så utbröt kramkalas när Suddis kom och vad passar då bättre än att visa en totalt slutkramad Sudd som ligger på golvet och fick räddas av gubben min=) fast jag tog hand om O och gav honom en rejäl brottningsmatch....och Suddis hade strax innan denna bild togs blivit nerbrottad av mig och även gubben min som hystade runt henne så hon tjöt av skratt....T & O fick också smaka på den medicinen...och när han sen gav sig på mig blev även jag upphissad och i hans trygga famn snurrad och kysst, så kom nu inte och säg att man kan bli svept av sina fötter av en man.......min man då=)















En tillplattad Suddis som fick ett intensivpass alá vår familj style............fast hon hämtade sig rätt fort men lite trött var hon allt....Marie har också fått smaka på den behandlingen....hon blev totalt mosad....=)  fast hon testade att lyfta gubben min och lättade på honom så hon är rätt stark trots att hon är rätt slank i kroppen, hon lyfter mig lätt.
Och Suddis överraskning då?


Ja vi hade lite rensning i källaren...passade på när Suddis var här och vi bar ut lådor i solskenet och satt med infravärmen på och mös och plockade bland alla möjliga gamla glömda minnen och sånt man hade i skolan...och detta lilla häfte fick man i skolan nångång i biologin kanske...eller hade man sexualkunskap..? kommer inte ihåg men jag tror vi hade det....iallafall Våga fråga hette den....herregud vad länge sen jag är ju bara 39...borde nog minnas men nej då...
Suddis fick läsa den så hon lär sig lite ....om kondomer...pessar...och sånt och hon skrattade och vi skrattade se bara på detta.....


Visste du att en kondom kostade mellan 50 öre till 1:50 och  fanns och köpa i kiosker, automater, varuhus, lanthandlare, bensinmackar och sjukvårdsaffär....vad i hela friden var det för nått?......så vad väntar du på...spring och köp en i din närmaste sjukvårdsaffär.....ha ha...
Cool kille som behöver lite råd och sunt förnuft, han borde nog läsa lite i häftet........
Så nu vet ni vad vi gjorde i helgen......vad gjorde ni?....blink blink..... rotade ni också i källare och förråd=)
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy måste du visa bild på det...läsarna kan ju tro att jag är totalt otränad och slö=) fast så roligt har jag inte haft på länge...fick ju nästan magknip........
Ni är bara för goa och jag älskar er....Kramar och pussar Suddis