onsdag 12 januari 2011

Satt och kollade runt lite på min blogg bland alla grejer som man kan ställa in och gick in på statistik och denna lilla fundering uppenbarade sig.

Faktum är att jag blev lite överraskad när jag såg att hela 12 läsare från Amerika hade kollat in min lilla blogg....lustigt och undrar om dom kunde förstå något alls.
2 visningar från tyskland och 2 från Singapore? hur hittar dom hit, ja blogger är internationellt men man undrar ju.....
Så då gör vi detta inlägg på engelska också för våra internationella läsare.....för jag har inga jag känner som åkt på semester till dessa länder.
Men tro nu inte att jag tänker fortsätta blogga på engelska eller något annat språk utan detta var endast en fundering från mig.

In fact, I was a little surprised when I saw that 12 readers from America had checked out my little blog .... funny and I wonder if they could understand anything at all.
2 views from Germany and two from Singapore? how can they find way here, I know that blogger is international place but one wonders of course .....
But I'm not going to continue blogging in English or another language because this was only a thought from me.

Skönt och gå tillbaka till hederliga gamla svenskan igen för visst är det lite krångligt att byta språk ibland....
Tänk vilket lustigt inlägg detta blev nu....
Nu är allt som det ska vara och jag ska snart köra till jobbet men först ska jag slötitta på tv och låta en tvättmaskin & diskmaskin jobba klart innan jag åker.
Kram
Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

tja från ett snökaos stockholm...eller nåt sånt.. för man har iallafall inte ont om snö till drinkarna på stureplan...bara gå ut på gatan och hämta en istapp:)
Och jag har suttit förmiddagen på föreläsning.....kul...nja..tröttsamt...jojo
zzzzzz
Och så ska man fortsätta i eftermiddag till 16....zzzzzzzzzz men annars mår jag prima..
Puss Lina

Anonym sa...

Dom kanske är intresserade av vad som hände i duschen....eller=)ooops!
När får vi bild på bloggen...ja inte på duschen=) då alltså utan bilder i övrigt
skicka mms om du vill ha lite fräscha förslag
Kramis
Suddis

Linda sa...

Suddis unga dam.... skäms på sig...akta dig så jag inte tvålar till dig...=)
Och bilder kommer i bloggen nångång men mjukstartar och vi får se efter som.

Lina min lilla södermalmsdam du får allt snart komma hem till landet så vi får göra människa av dig igen=)