torsdag 20 januari 2011

Maxad...

Det märks att man fuskat sig från allt vad gympa heter.....och idag var det dax för premiären och herregud vad otränad man känner sig på ett medelpass...och jag som tränat intensiv och gymnastik i alla år så man blir lite skrämd och tänker ´nu j¤ lar får du allt ta dig i kragen så nu kommer jag köra två pass i veckan minst för den här bloggmamman ska inte bli kärring i förtid....är det fyrtioårskrisen som tonar upp sig...fyller ju....i april....så nu ska jag skärpa mig annars blir det snart käpp och rullator.

Dans fuego vad är det? och det måste jag prova så vi får väl samla ihop oss och dra upp till Sthlm och prova, får väl träna upp mig på bas passen innan...=)
Eller är man för gammal...Lina....för ni två är ju bara barn...Suddis älskade gumman....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha Ha visst... tanten du är alldeles för gammal=) visst är du välkommen på lite latino...jag bjuder på en latte efter.....;)
Å inte kan du springa ifatt mig om du inte ens klarar ett medel....katiga Lina signar ut...natt natt moster Linda eller vad det tant=)