tisdag 11 januari 2011

Sand......

Det är inte bara på badstranden som sand gör mig glad för imorse när jag hasade mig ut i bilen och åkte iväg så hade vänliga själar sandat vägarna nästan hela vägen huuu vad skönt och dagen blev så mycket bättre och man såg nästa fram mot hemresan.
Ja hemresan gick som en dans............och nu sitter man här och denna gång har jag inte behövt laga kvällsmat för min älskade man har fixat allt och hämtat barnen.....så jag behövde bara kliva in genom dörren till ett dukat...ja inte duk och sånt då men väl ljus på bordet och två småttingar som rusade fram och kramkalas startade...gubben fick allt sitt i köket=)

Och nu är vi mätta och barnen har bänkat sig framför tv:n och jag ska hoppa in i duschen...... med sällskap..... och sen blir te och smörgås för imorgon jobbar jag kväll och då har jag sovmorgon...om nu inte vilden O hoppar på mig....
Kram
Linda

Inga kommentarer: