tisdag 25 januari 2011

Fick ett mess från Jenny (Suddis) som hade varit på träningen och var riktigt nöjd så hon sover nog rätt gott inatt.
För visst är det skönt att ge järnet oavsett vad man tränar och imorgon är den min tur att dra på träningsdojorna, man får ju inte slöa till så full fart.

Fast idag har jag inte ansträngt mig så förskräckligt, ja förutom att man lekt en massa med O och man tillbringar ju rätt mycket tid på golvet och brottning är en av hans favoriter...ända tills mamma ligger utslagen på rygg med vilden på sig=) som han tar i.....fast än så länge så fejkar jag vinsten men inte så länge till....han brottar ner Tilda men envishet mest genom att fånga hennes ben, han är rätt lurig=)

Nu ska jag snart lägga mig för jag ska köra T till skolan och O och jag ska baka...ja fast han försöker tigga deg hela tiden och deg är inte bra för magen. ajabaja=)
Natt natt och kram
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja från stockholm och här hänger man inte läpp för jag skrev prov igår och svaret blev tummen upp två fel!!! och nästan full pott tänk om mitt körkort hade gått så lätt fick ju skriva om två ggr....=)
Så nu är man ett steg närmare jobblivet men än så länge en glad student=)detta året kvar...
Kramikram och sussa sött
Lina