lördag 8 januari 2011

Pulkadax!!!

Nu bär iväg till pulkabacken och vi har två pulkor och en snowracer....gissa vem som åker på den, ja inte jag då för den livsfarliga saken har jag provat och trillat av så gubben tar hand om den och jag intar platsen bakom Oskar i en pulka...fast Oskar ska få åka på racern med sin pappa så han blir nog nöjd.
Se upp i backen!... BLOGGMorsan far förbi i raketfart............Tur att man är SSK om nån skadar sig=) skulle väl vara jag då...fattas bara annat........
Break a leg passar inte nu eller....usch hemska tanke....
Vi tar det lugn...hoppas ni också gör det samma och sen blir det saft och bullar för det har vi med oss och kaffe till oss andra.
Tjocka termobyxor och mössa är ett krav iallafall på barnen, jag har min halsduk och en tjock stickad mössa och rejäla handskar.
Säger som man gör i film....ACTION   =)
Kramar
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Så ni har oxå åkt pulka idag, Malin och jag åkte en stund trots kramsnö och väldigt blött...
Dyngsura gick vi hem och tog en dusch och hon lånade kläder.

Nu på kvällen kommer Jonas och då blir det en mysig kväll/natt.......
Mamma och pappa hälsar.
Hälsa Tildis och Oskar från mig!
Kramar
Suddis