lördag 8 januari 2011

God morgon!

Disigt, småtrist ute men ingen ny snö har fallit och gubben min har inte fått åka ut med traktorn och plogat eller dragit loss några bilar i natt så han sover än och jag då?
Jag sitter har och har en lugn stund på morgonen barnen sover och det är totalt tyst, utom tangentbordets knapprande.
Så nu väntar en kopp te och smörgåsar och vattenkokaren jobbar så jag hinner precis avsluta detta skrivande innan det är dax för frukost.
Och vad ska vi hitta på idag då, jo pulka åkning står högst på listan för oss....fast förra gången fick jag så j#kla och i rumpen när jag kom farande ner för backen så jag står nog helst och spanar på barnen...kanske åker lite, men bara lite.
Slyller på stigande ålder och benskörhet eller nått, låg smärttröskel....fast klämde man ut två barn så står man ut med mycket=)
Morrn gott folk
Och ni som precis ska äta frukost får ett smaklig måltid
Kram Linda

Inga kommentarer: