torsdag 20 januari 2011

Komp......

Ibland sker det och efter flera tillfällen med övertid och annat uppenbarade sig tillfället och ljuset i tunneln visade sig och jag tog ut komptid idag och åkte hem vid 3 så skönt att smita tidigare och T&O blev hämtade tidigare t blev förvånad när mamma stod utanför skolan när hon kom ut.....
O satt redan i bilen så vi susade hem och startade kvällen med lite läxläsning.....i köket allt medan diskmaskinen jobbade.

Så nu planeras kvällsmaten...ska nog bli prinskorv med pasta....nått sånt för man kan ju variera det till oändlighet, alla pastasorter då alltså... och kryddor... smidigt mat...men salladen får ej glömmas!.
Sen ska jag träna ikväll för nu har jag myglat mig genom nästa hela januari och halva december så får jag allt ta tag i mig och släpa mig in på gympan.....
Träningskorna har vilat alldeles för länge.....så nu ska dom jobba lite=)
Kram
Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag som inte hinner gympa för jag måste jobba...skulle gympat igår....men man tjänar ju stålar så shoppa ska jag göra på lördag efter jobbet.
Kramisar Suddis

Anonym sa...

Kuligt!!! men jag ska gå på salsakurs så här ska skakas rumpa...=)
Och Friskis här i stockholm har ju Dans fuego och där har jag skakat loss....min stora rumpa...visst har jag rätt stort omfång men röra på sig har jag då aldrig haft problem med...takten ligger i tyngden=)
so shake your boody...Suddis du måste hänga på...
sen kan du ju alltid ragga på killarna...fast du har ju p-vän nu eller?=)
Vi skulle bli killersnygga på dansgolvet och Malin kan väl hänga med?
Tiddellido!!!
Lina