fredag 28 januari 2011

Så där ja....nu ligger helgen för våra fötter och Suddis kom hem till oss vid halv sex och kramkalas startade i hallen och Suddis blev helt nerbrottad=) av två galna barn och två galna hundar....fast jag räddade henne bara för att själv krama livet ur henne....visst är vi snälla i vår familj....mot besökare...och släkt=).

Vi satt samlade och åt middag och Tilda var mycket noga med att Suddis skulle sitta bredvid henne och hon T alltså har passat upp på S och serverat mat och dryck...lite vingligt men utan att spilla....visst är det sött

Och nu ligger dom i soffan i en stor hög och kollar på dvd...Djungelboken och jag satte mig framför datorn en liten stund......fast en soffa full med ungar i tvrummet och en säng med min älskade gubbe i kollade handboll i andra delan av huset....så vem ska jag välja? ja gubben min är rätt go men jag väljer nog ungarna...och Suddis, handboll är inte min grej=)
Suddis kommer att låna boggen lite senare och jag ansvarar inte för innehållet....:) bara så ni vet..............
Kram
Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skit oxå ni verkar ha det grymt där...man skulle kanske kommit ner...men jag ska ju på förfest i Farsta och sen in i city så jag stannar nog här i stan.....fan jag har ju inte varit hos dig julen förra året.......
STOR KRAM till alla men speciellt Jen...fast du har väl fullt upp med barnen...eller dom måste väl lagt sig nu...
Men inte jag för här ska stannas uppe till solen går upp för man är ju bara 24 en gång....
KRRRRAAAAAMMMM Lina

Linda sa...

Lina din partypingla nu får du allt skärpa dig och sätta dig på tåget hit så vi kan få lite bonnaförnuft i dig igen...=)
Älskade vän ta vara på dig där uppe i den stora staden
Beställ nu in en 7&7 bara för min skull....
Kram Linda