tisdag 18 januari 2011

Monica Zetterlund

Har precis sett programmet om Monica....vilken otrolig sångerska och personlighet
Värmländska är en otroligt charmig dialekt och Monicas sånger går rakt in i hjärtat.
Tack Monica för alla otroliga stunder....och jag grät som vanligt en stund och Tilda kom in i tvrummet och kröp upp hos oss och tröstade mamma.=) jag har ju rätt nära till tårar.
Idag var en extra lång dag med mycket arbete och man kämpar på från tidig morgon till långt in på eftermiddagen och hemdax blev det inte förrän 17:55 då jag slängde mig i bilen och susade hem där jag möttes av en färdiglagad middag, supergoa biffar med potatis, gubben han kan han.......man blir proppfull och somnar lika säkert som någon skulle sövt en.....
Så jag somnade i soffan tillsammans med två proppfulla ungar och vaknar först när gubben väckte mig precis innan Monicas program.
Han hade då burit in O och T hade lagt sig men kom upp lite senare...till sin något piggare men tårdrypande=) mamma......
Imorgon har jag kvällen så det blir till att lägga sig för jag kör barnen imorgon....så ingen sovmorgon men väl lite lugnare förmiddag iallafall.
Natt i natt och kramar
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är vi två som jobbar kväll för jag jobbar oxå ikväll.
hoppas tildis och O mår bra och vad hungrig jag blir när jag läser allt gott ni äter....nästan lite avis och får väl komma på besök snart=)
Kramisar
Suddis