söndag 30 januari 2011

Sista chansen....

Fast nu är det inte så farligt som det låter för Linda har sagt att jag får låna hennes blogg om jag får skrivklåda så den som saknar mig får nog se upp för jag kommer att gästblogga ibland...och nu drar det ihop sig för hemresa och Tildis är fortfarande uppe men O la sig tidigare och jag fick nöjet att natta honom.
Och jag ska jobba imorgon så hemresan får bli vid 9 så jag hinner hem i tid och får sova lite.
Idag har vi varit ute och sprungit på förmiddagen och det var soligt, vårigt och härligt och vi gav järnet sista biten fram till huset och anfådda och trötta slängde vi oss in i bubbelbadet och Micke hade förberett med att fixa en massa varmvatten för vi tjejer gör ju av med en massa varmvatten och vi låg i badet i 40 minuter för att sen duscha och min hud såg ut som kottar=) knottror......överallt men oj vad skönt det var och när vi kom upp bjöd Micke på varm choklad och kex....Tildis var med i badet sista 10 minuterna och vi hade det väldigt mysigt.
Så denna dagen har varit helt underbar och jag längtar redan till nästa gång fast jag inte har åkt än.......
Tack för allt och nu ska vi ha kramkalas och vet ni vad? Micke passade på att fixa min bil med att kolla oljan och allt sånt så nu är min lilla bil i toppskick=) nåt sånt........visst är underbart med människor som bryr sig.
Kram Suddis

Linda:
Du vet att du alltid är välkommen och nästa gång tar Micke hand om din bil och servar den och du måste ju följa med på gympan och barnpassa T&O.....
Tack för att du finns gumman och nu ska vi inte blogga längre utan ta det real life.....KRAMKALAS nästa

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har precis klivit in genom dörren för en halvtimme sen och nu blir det racerfart i säng för man ska ju upp imorgon.
Men ni verkar haft rätt trevligt.....man kanske skulle komma förbi snart...
Kram Marie och extra stor kram till Suddis...