lördag 29 januari 2011

Dimma...

En lätt dimma ligger över oss och jag vaknade tidigt och kunde inte somna om så vad gör man....Tog en försiktig smygning runt i huset och spanade in ungarna och Suddis som alla sover tungt och hon kommer nog att sova en bra stund till...om inte Tilda vaknar före....
Så vad gör jag uppe kl 9.....jag vet knappt själv men jag har precis druckit te och ostsmörgåsar så nu får vi hur dagen blir....ska nog krypa ner hos gubben lite till bara för att mysa...för sen blir det nog lite mer fart....
Och jag får väl ta kritiken=) från Suddis att jag skriver korta inlägg....men hon har ju vanan liksom.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara vi gamlingar som är uppe men visst ska imorgon har jag planerat sovmorgon och då ska jag sussa väldigt länge......
Familjen hälsar till Er alla
Kram
Marie