söndag 30 januari 2011

Sol!!!

Vi har sol... hör  ni det folket....äntligen lyser en stark varm sol och vi Suddis och jag ska ut och springa en sväng och vägen är ju sandad så det blir inga problem, och Suddis min vän du får låta bli att skriva såna romaner på min stackars blogg...den är inte van vis så många bokstäver=)............
Och jag får hybris och tror att alla nu förväntar sig att jag också ska vräka ur mig A4 sidor........men icke då...Suddis för gästskriva istället...om hon nu inte startar en egen fast hon har ju msn.

Så nu smiter vi ut med spring i benen.........=) och akta sig den som inte är snabb nog för vi väjer inte..
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Här njuter vi också av en strålande sol och vi har gått en långpromenad och nu ska vi dricka kaffe och wienerbröd, hälsa alla och en stor kram från Marie med familj