fredag 7 januari 2011

På trevande darriga ben...

Eller är det darriga fingrar...för jag har inte haft tid till någon blogg, hemsida eller nått sånt så man är väl rätt ny på detta men vem bryr sig.
Nån Facebook har jag då rakt inte för jag tycker detta räcker gott och väl...nu måste nog den som ser detta undra vilken tidsålder jag levt i....Dackefejden eller? nja inte riktigt för datorer det kan jag har ju databaserat på jobbet men någon datanörd det blir jag aldrig...=)
För har man barn och ett fullt liv som faktisk tar en hel del tid så har man inte så mycket tid över men barnen har ju blivit lite äldre så nu finns "lite" mer tid.

Nog om det för nu är man ledig för helgen såååå skönt det ska bli och man kanske kan blogga lite mer....
Rätt kul att ha någonstans att skriva av sig.

Vi höres och synes
Kramar
Linda

4 kommentarer:

Marie sa...

Grattis gumman när du nu tagit stegen ut i Bloggervärlden, önskar en riktigt trevlig helg och vi hörs imorgon om vi inte bloggar innan dess:)
Stora kramar
Marie

Anonym sa...

Hej!
fick msn att du fixat en sida, värst vad du har blivit modern=) vet marie om det? och mamma ska nog svallra lite.....
Nu ser jag att Marie hann före men jag hinner nog först till mamma för hon har inte mobben på...ha ha
Kramis
Suddis

Linda sa...

Det var värst vad ni var snabba man hinner ju inte med....
Att Suddis är snabb vet vi men att du skulle komma först var ju otroligt vid din ålder=)

Suddis:
Är det läggdax för dig? lilla gumman, fast när jag var 18 så var man uppe till 4=)
God natt mina älskade....
Linda

Anonym sa...

Hallå där syrran! som den gamling och ordningskvinna jag är så skriver jag min kommentar på första inlägget.
GRAAAATTTTIIS gud vad du modern för själv skulle jag inte ha ork att blogga eller nåt sånt
Vi hörs väl i kväll på mobben...
Anna