lördag 22 januari 2011

Ännu en lång dag

Efter en lång dag så har man äntligen satt sig ner och druckit lite te, barnen sover sen länge och gubben ligger utsträckt i soffan, han mekade klart med med vår lilla Volvo idag och den är redo för nya äventyr, ja jag ska ha den till jobbet imorgon och med nytt avgassystem...lite tystare nu alltså=)
Min audi ska servas imorgon så då får den vila sig....gubben mekar ju med maskiner så en audi är ju en baggis....
Nog om bilar fast hela garaget är fullt.....=)
Imorgon blir det en lång dag men man måste ju bita ihop och nästa helg är jag ju ledig så då ska man njuta värre.
Godnatt och sov gott
Kram
Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena gumman... fattade att du jobbar=) ligger själv på sofflocket och sippar te ur min kollosala maxikopp och äter salta kex med smör& ost på....lyxigt värre men det är ju söndag så då får man allt unna sig lite
Kram
Marie

Anonym sa...

Nu är jag utan jobb igen och alla är friska fast jag bryr mig inte för nu blir det gympa ikväll så det ska bli jätteskönt.
men först ska jag shoppa loss lite nya träningskläder.
En stor kram till tildis och o!!!!!!=)