torsdag 27 januari 2011

Iskallt....

Is på rutorna på morgonen när jag körde iväg T&O och nu har jag faktiskt hunnit med att diska klart allt...jag lämnade lite sen igår men dom plåtarna har nu torkat på vedspisen och köket är rent igen och jag kan åka till jobbet med rent samvete=)

Kan meddela att jag ringde Suddis i går och hälsade henne välkommen, och för att hon ska ha råd och komma så bjuder vi på bensinen, hon jobbar ju på timmar så pengarna tryter ju och hon jobbar dag imorgon så hon åker direkt hem till oss.

Vi träffades ju senast i jul så nu var det verkligen dax så hon ska allt få äta sig mätt på bullar=) ........
T&O har saknat henne så hon får nog fullt upp med dom......T vill nog att S leker med dockhuset eller hästarna...och O vill brottas....samtidigt helst...så då blir det lite kaos.=)

Solen visar sig lite blygt i nederkant på himlen och det är frysgrader ute och jag åker snart till jobbet....
Kram Linda

Inga kommentarer: