fredag 14 januari 2011

Helgen är räddad.......

Jag blev inte sjuk eller något sånt för så trött och sån huvuvärk som jag kände i förrut så trodde ju jag att Fredagen skulle bli förfärlig men inte då pigg och allert hela dagen och hem vid 16 30 och full fart hela kvällen och vi samlades framför tv i en stor hög i soffan med en stor skål chips, ostbågar och cider.....starkare vara kommer att tas fram sen efter nio när T har lagt sig...O däckade i sängen vid 19 under en godnattsaga av mig. och jag var rätt nära att somna för ligger man på en kudde så är risken rätt överhängande med en halvsnusande liten O nära sig, vilken gudomlig känsla det är.
Så nu skriver jag inte mer för denna gång utan återkommer imorgon och då ska det testas att lägga in bild på all snö hade jag tänk men gubben får allt hjälpa till...är ju rätt oteknisk så vi får se hur det går....
Natti
Kram
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du/ni håller sig friska själv är jag ensam hemma och dom är inne i stan på bio....nu skulle min kille varit här...puuuhuu men imorgon kommer han och då är mina föräldrar på teater hela kvällen yeeehooo!=)
Puuusss Suddis