onsdag 2 februari 2011

En extremt lång dag....

Inte nog med att man ska jobba utan man ska ju gå på möten också och idag har jag tillbringat mest hela dagen på möte och föreläsning...om sårvård....zzzzzzzzzz fast rätt kul men man fick ju ledigt från jobbet och stack iväg vid 9:30 på förmiddagen bara för att landa i en stol lyssnade på dom senaste rönen om just omplåstring....ja eller omläggningar då.....och man sitter där och bryr sig till tusen fast ens undermedvetna redan har zzzzzzzzzzzzz men antecknade friskt så jag inte ska stå där sen med tom skalle.
Snälla nån ge mig ett våtvarmt...........snälla

Sen ska man ju gå och käka...och sen tillbaka för mer zzzzzzzzzzz visste du att det finns förband som signalerar byten?....kanske skulle haft ett sånt på mig när jag ville byta sittställning...............=)

Men efter en hel radda inlärning och man sett att solen sken utanför tänkte man....när jag kommer ut till bilen ska jag sätta mig i den och ta på mig solglasögonen och cruisa hem......var det någon sol när vi slutade...vid 18:00....nähä då men jäklar om jag inte tog på mig solglasen när jag körde hem i ren protest.

Så nu väntar min nybryggda tekanna på mig så nu slutar jag och kvällsjobb väntar i morgon....hoppas skrivaren på jobbet inte ballar ur som den gjorde senast....då var jag ytterst nära att sparka ihjäl han, skrivaren alltså....för sitter man där på kvällen med 15 utskriftjobb som VÄGRAR åka ur skrivaren så blir man en lejonhona..........i ssk kläder
Godnatt och kram
Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig som inte är van och sitta still,din mes=)
själv sitter jag ju hela veckan på skolbänken och lider........zzzzzzzzz =)
Kraaamis Lina