onsdag 23 februari 2011

Normalt

Men vad är normalt egentligen för nu är allt som det ska igen och det känns faktiskt onormalt....ja att ingen nu är sjuk och att vi alla är tillbaka på jobbet skolan och dagis..skola ja för vad var normalt för oss nyss ALLA låg och mådde illa spydde och lukten...ska vi inte prata om men som härdad ssk så har till och med jag svårt att stå mitt i allt för att sen känna den där lukten efteråt.

Fast nog om sjukdommar för idag har jag haft "journal"högar i rätt lagom högar att skicka vidare och hade faktiskt haft tid till en kopp kaffe och en vaniljbulle....så med en rätt god känsla mötte man dagen och patienterna och hade faktisk en rätt bra dag och slutade i rätt tid.

Solen sken men det var kallt när jag kom ut men en stund efter satt jag i bilen hem (med solglasögonen på)
och kände mig faktiskt rätt lycklig.

Och nu sitter T & O vid matbordet och äter varsin bulle med varm choklad....så sött och otroligt skönt att O nu kan äta normalt igen efter hans magsjukepärs.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Har just kommit hem från jobbet och kört hem i iskallt skitväder...faaan va jag hatar snö och is

Hoppas Tildis och o och ni mår bra för annars mår inte jag bra och jag jobbar dag imorgon så jag ska upp tidigt.....så då kommer jag inte att må så bra vid 06:30 men jag trivs skitbra på jobbet så klagar inte på det....kramar och pussar från mig Suddis