måndag 7 februari 2011

En trist dag...

Vädermässigt iallafall för när jag körde hem ikväll sken ingen sol och det var småkallt och gråtrist men Jay spelades på radion ( Madonna låten) och man fick lite feeling och leende för en stund och satt och skrålade med Jay med sin skrovliga otroligt sexiga röst....mmmm mums

Och sen svängde man in på sista biten till dagis och hämtade en sprallig O och han hade en miljon saker att berätta om vad dom gjort idag så radion stängdes av och han gestikulerade och gick an=)

Och i morgon är jag ledig så då kommer jag och O att tillbringa hela dagen tillsammans så får vi se om mamma är lika rolig som dagis.....man får försöka men jäklar om jag ska klå dagis=)

Min lille kille ska bli bortskämd.....glass och godis...ha ha så är det klart...nja inte riktigt men en mamma hela dagen, för kramar finns det gått om och vi ska ut på en rejäl promenad och snön finns ju fortfarande så jag har lovat att dra honom i pulka....hoppas inte all snön förvinner till imorgon
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis varit inne hos min enhetschef idag och hon så att jag ska få ett månadsvik till september.....yiiiihhoooo så glad jag blir hela sommaren och lite till och chans till förlängning.
Jag börja på mitt nya schema på måndag och jobbar timmar nu i veckan och såååååå nöjd!!!!!
Kram till alla i hela världen från Suddis

Linda sa...

Gud vad glad jag blir gumman, du är verkligen värd detta och nu kommer du få bättre med pengar så shoppa lite nu på fredag...för att fira!!!!
GRATTIS gumman från oss!!!!! messar dig också...
KRAM Linda