söndag 20 februari 2011

Tillbaka till livet

Jag lever!.......och vill aldrig mer ha magsjukan, fast mest led jag med mina barn som blev totalt utslagna och uttorkade trots att man tvingade i dom vatten.

Ni som läst Maries blogg vet mitt lilla stunt på toaletten, med absolut rent vatten=) fast så dåligt som jag mådde så struntade jag i om jag halsade starkvara...........

Men nu är vi friska sen minst 48 timmar vilket är den rekommenderade tidgränsen och jobbet hägrar imorgon.

Fast gubben min får ta hand om barnen för dom får vänta lite med att åka till dagis och skola och jag ska kämpa på hela veckan.
Den här SSK:n däckar man inte mer än nödvändigt så nu börjar ännu en ny vecka..
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va skönt att du /ni blivit bättre jag håller tummarna för O att han mår bättre
Har jobbat hela dagen idag och det var riktigt kallt ute. burrrr....

Anonym sa...

Fan vilken hårding du är=)
Varje stureplans snubbe skulle backa för det "receptet"
Lina