söndag 6 februari 2011

Melodidusfestivalen...

Asså jag måste nog säga att kvaliten på bidragen var rätt högt och jag gillade mest Pernilla, Jenny, och Dilba, och Danny för jädrar vilket sväng....passar mig precis.

Och vi satt där men efter en stund så hade O somnat och jag fick bära in honom, och en bra stund senare låg
även Tilda i soffan och sov trots att hon bestämt sig att vara uppe hela programmet.

Och gubben min kom in ur garaget vid klockan 12....och vad gör han då...ställer sig i duschen och sen kommer han ut piggare än när han gick in och han kröp under min filt och vi mös i kubik och Marie fick direkt rapport via mailet...

Och nu har vi ätit en god middag som min älskade man fixade och sen tar jag hand om disken och han försvinner ut till garaget och han har bett om lite hjälp att hålla emot några muttrar på andra sidan så då åker overallen på Lindis blir mekaniker för några minuter...ja eller inte för mekanisk är jag då rakt inte=)
Och vi ska ha glass med vaniljsås i eftermiddag så då får vi gotta oss..........

Kramar Linda

Inga kommentarer: