fredag 4 februari 2011

God morgon....

Mobilen ringde 05:45 och jag undrar vad som är upp och ner innan kroppen kopplar ihop med hjärnan.....
Just det...och var gör en normal stackare uppe vid denna okristliga tid undrar du säkert...men ska man till jobbet så är detta min normala tid och idag var inget undantag så när man tittar ut och ser mörker och övriga familjen sover tungt och man skulle inget heller än att krypa ner och somna om men snart sitter man i bilen på väg mot ännu en nya jobb dag.

Fast helgen väntar ju och man är ju ledig så man stålsätter sig och ser ljuset i tunneln=) och tänker på stunden då man kliver in genom dörren hemma igen.

Då kommer jag att andas ut en smula men nu biter man ihop och släpar sig ut genom dörren mot en ny dag....visst låter jag pigg...? en smula trött på morgonen...men man kan ju inte alltid vara den där pigga och evighetsmaskinen för denna morgon var det extra tungt.

God morgon Sverige! och kram från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig va jag tycker synd om dig när jag själv har sovmorgon och legat i sängen och snusat fram till nu....inget jobb i dag och ingen som ringt..tråkigt och vädret är skit.
Ska fundera vad jag ska göra..är ju ensam hemma så jag får väl msn:a en stund och få lite frukost i mig.
Kramar och pussar Suddis