tisdag 8 februari 2011

Efter en dag fylld med matlagning, barnlekar, pulkadragning....

Så borde man ju vara slutpumpad och totalt slutkörd men jag känner mig pigg och stark och O fick allt valuta för sin mamma dag för vi har hängt ihop hela dagen utan när han vilade.
Och när man sen får både kommentar och sms från Suddis att hon fått långvik så ökar pulsen och man jublar rakt ut för hon har ju haft det rätt jobbigt ett tag....GRATTIS min älskling!!! så nu fick jag sån överskottsenergi att den räcker och blir över och vad passar bättre då än att dra iväg till gympan vid kl 8....så full fart och ännu en ledig dag imorgon.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Sudd och du har ju redan kommit ut i arbetslivet jag har ju inte slutat plugga än....men snart då jäklar...så parta nu hela helgen och jag msn: dig senare men nu har jag lektion om 2 minuter så tjooheej
Kramis Lina