fredag 4 februari 2011

Let´s dance

..............................................................................totalt likgiltig, ja inte över dansen då utan musiken...sååå dåligt och trots att jag sitter här med en stor kopp te och skorpor...en halvcentimeter från min man så finner jag inte detta behagligt...jo det sista då alltså men mina/våra öron mår inte bra.
Skulle kanske tagit något starkare dryck men som småbarnsförälder vill man ju inte dricka i närheten av sina barn...inte kul om O skulle vakna och mamma kommer in och luktar skunksprit.

Och ser du Maries inlägg om samma sak
http://www.nogg.se/tradaren

Nu är min kissepaus slut och jag återgår till programmet för att se Frank.....
Höres och synes Kram från en piggare Linda

Förlåt min älskling om jag är ofelbar=) jag missade länken men nu finns den där skyller på att jag inte har datavana och endast skriver på stentavlor på jobbet....
Pinglar sen så får vi snacka ut.....puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gick ju kanon att samblogga=) fast du missade länken tillbaks.....
Det var väl för lite alkohol inblandat i det...
Och musiken är förjävla dålig buuuu!

Kramisar Marie