lördag 26 februari 2011

Yeeeees!

Linda=) gick vidare direkt.....yeeeess ! så ska en hitlåt dundra i högtalarna och jag hade fullt blås på surroundljudet så gubben höll för öronen och barnen vaknade men vem bryr sig för man måste ju njuta....=)

Härliga Linda....snyggt namn=) har alltid haft superlåtar men denna var nått alldeles särskilt.
Så nu är jag riktigt nöjd och detta firas med lösgodis=) och O& T som vaknade har suttit här en stund och fått smaka lite....ja vet dåliga föräldrar men är det lördag så är det.......

Sååå härligt med ledig helg!
Kram Linda

5 kommentarer:

FLAK sa...

Trevligt att du gillar bloggen=) och det gick visst bra med självmedicinering på hemlighuset....ja du vet vilken=)

Och visst vann rätt låt !!! Linda gillas skarpt

Anonym sa...

Tjaa läget!! nu är man tankad och klar och drar in på stan så sthlm se upp Lina med följe intar centrum=)
Faan va trist att ni varit sjuka, själv kommer jag vara fyllesjuk imorgon...sovmorron...=)
Kramizar Lina

Marie sa...

Lindorna var rätt bra idag=) jädrans vad fyndig jag var nu..., hon Pritchard var rätt bra men Bengtzing var bäst idag!
Vi har det underbart här hos mina föräldrar och nu ska vi ha en lite nattfösare...
Fast det blir nog ingen chans att den föser mig i säng på ett bra tag=)
Kram Marie

Linda sa...

Flak: En ssk reder sig alltid...även redlös=)

Lina: nu får du allt ge innan du slukar en stureplans bratt=)
Ta det lugnt och var försiktig gumman annars svallrar jag till din mamma...fast hon läser säkert detta så jag behöver nog inte=)

Marie: hälsa så gott och stoppa om din "gubbe" nu inatt i bäddsoffan=)

Vi stannar nog uppe ett bra tag till och bara myser.........under en tjock filt=)

Anonym sa...

Ingen som undrar vad jag gör...sitter här och har kommit hem från stan och den var svinkallt...mitt råd till alla gå inte ut i nätstumpor och jeans..för M gjorde det och frös som fan...jag hade leggings så jag fixade kylan bättre och hade mössa när ingen såg mig...börjar nog bli vuxen=)
Nu ska jag gå och lägga mig och ska upp imorgon...jobb men kan inte skippa utelivet för det.......
Kram Suddis