tisdag 15 februari 2011

En ledig dag i kylan

Iskallt ute... så vi eldade lite extra och vedspisn i köket gick på högvarv...tur att man var ute och hämtade lite extra ved så vi kan vräka på för nu var det verkligen ingen höjdare om man skulle gått till vedförrådet.

Så jag passade på att baka några sockerkakor och köket fick den där härliga värmen och mysfaktorn för mig och O var hög och vi satt och åt saft och sockerkaka och jag njöt varje sekund av att se min lille grabb sitta där.

Och vi har inte varit ute speciellt mycket utom en tur med hundarna mitt på dagen men då fick vi allt pölsa på oss och det var inte speciellt skönt ute så en kopp te fick det allt bli att värma händerna på.

Så var har solen tagit vägen? nån som vet?
Nu ska jag starta kvällens förberedelser för maten och vi ska ha snitslar idag så mums på Er och ha en trevlig kväll
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbade hela dagen till 4 och det var skitkallt på morgonen och lika kallt när jag skulle hem...skrapa rutor GAAAH! gud vad jag älskar min stolsvärmare...min rumpa skulle inte överleva utan den värmen..
Puss Suddis