lördag 12 februari 2011

Snö

Och så vaknar man och tittar ut i mörkret och vad ser man....snö inte jättemycke men snö och just på min jobbhelg.
Så förfärligt och otroligt onödigt för nu blir resorna jobbigare och morgonen så mycket jobbigare men jag är vid gott mod så misströsta inte för jag överlever nog en jobbhelg till men att gå upp idag var rätt brutalt så jag längtar redan tillbaka till sängen.
Godmorgon världen....låt mig sova lite..lite till men icke då en ssk sover bara i teorin så snart står man där på jobbet med ett leende för patienterna jag möter det så mycket jobbigare än mig så då biter man ihop och kämpar en dag till.
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie sa...

Stackars dig=) för själv gick jag precis upp och solen skiner lite smått och vi ska njuta hela helgen...
Hur gick det med Oskar, mår han bra eller? och övriga familjen?
Vi mår prima och önskar Er en trevlig helg..trots att du jobbar...men bit ihop min älskade vän för du är en klippa.
Kram Marie

Anonym sa...

Här sitter jag oxå på jobbet=( och kollar ut på en skön härlig värmande sol och jag hoppas verkligen att den finns kvar på min rast så jag kan gå ut och njuta lite=)
Stora kramar till dig,Tildis & O, han var bra nu igen eller?
Puss & kram Suddis

Anonym sa...

Hallå där nere här i stockholm har vi just nu strålande sol=) fast det är kanske bara mitt leende som återspeglar sig...´för jag har ju hela kvällen framför mig och idag har jag varit på dansträningen...så förbannat roligt att det gör ont, och det gör det efteråt för alla tänjningar sträckningar och allmän plåga kan inte få mig att sluta...lite drogvarning på den va=)
Så ikväll blir det Salsa på närmaste dansgolvet och den kille som inte hänger med dissas direkt...visst är jag lagom bitchig men rätt snäll ändå..........
Kramisar Lina