måndag 14 februari 2011

Segt...

En väldigt lång dag....för när man jobbat hela helgen så önskar man en lugnare måndag men inte då för allt hände på en gång och jag fick jobba hela dagen och efter allt med patienter så kom man inte hem utan satt med papperjobbet fram till 18:30....sunt levene eller? hur trött som helst och efter en otroligt lång dag la jag mig en liten stund på en soffa och vilade...och efter en liten powernap=) och personalen på ena avdelningen bjöd på kaffe så kände jag mig redo för hemresa och nu sitter jag här och beklagar mig.

Fast när jag kom hem så möttes jag av Tilda som kramade mig hårt och O var inte sen att följa sin syster...och min man tog ansvaret för ungarna och jag gick och la mig i sängen och somnade direkt, och vaknade en timme senare när gubben min kom in och väckte mig och pussade mig på alla hjärtans dag med kaffebricka och rulltårta....mmmm så härligt
Så ska man bli omhändertagen när man kämpat sig igenom en helg.
Kram Linda

Inga kommentarer: