torsdag 1 december 2011

Julklappsslit..

Efter jobbet idag drog jag in till stan för julklappsinköpen så nu är allt klart och ungarna får vad dom önskade..vad det blev vet bara tomten..ungarna kanske läser detta=) dagens ungar är ju dataproffs så även en 6åring och en 4 åring kan säkert detta...så tomten bevarar hemligheten och bloggmamman håller tyst=)
Så nu mina vänner kan jag ägna mig åt bakning, städning mm men inte idag för idag vilar jag efter en heldag med jobb och shopping.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis kommit hem och imorgon är man ledig..skönt och jag ska julhandla imorgon, bra att du hann med det idag.
Tomten läser nog denna blogg så dom små vet att han har koll på läget=)
Sov gott nu och kramar!

FLAK sa...

O&T kommer säkert att bli nöjda, undrar om tomten är datakunnig?...det är väl tomtenissarna som tar emot mms..sms och mail eller?
Ha en bra dag och kram på dig