söndag 11 december 2011

Helgstopp

Min jobbhelg är över och en kvar innan jul..räknar ner och i veckan blir det till att baka fixa och trixa för annars hinner jag inte.
Men ingen stress..har ju tillräckligt på jobbet utan vi tar lite i sänder och T hjälper till imorgon hon är en jäkel på att vispa och röra..O är bäst på att äta ännu men kommer säkert att underhålla oss=)
Så nu ska jag inta soffan och inte göra något alls utom och slappa efter en rätt lång helg, får se om jag lägger mig före elva...vi får se.........
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med baket syrran och lille O får säkert ont i magen om han äter för mycket deg=)
Bakar ni pepparkakor med?, vi ser fram mot att äta provsmaka=)
Kramar från oss

Linda sa...

Det blev pepparkakor lussekatter och saffransbröd..så luciamorgonen är räddad imorgon, tur att man är ledig..ungarna får lussekatter på sängen..med mig som lucia..eller T vill nog vara lucia..=)
Kram