torsdag 15 december 2011

Snölöst...inte hopplöst=)

Så här precis innan jul lyser snön med sin frånvaro..däremot lyser utebelysningen utanför fönstret så jag klagar definitivt inte för pendlar man till jobbet så vill man inte ha snökaos.
Men lite snö lagom till jul skulle ju inte skada för ungarnas skull, fast jag är rätt barnslig av mig och kastar snöboll, gör snöänglar och bygger snölyktor.
Ungarna och jag var jättetrötta på morgonen och släpade sig ut till bilen och vips iväg till dagis..tänk min lilla prinsessa ska börja skolan nästa år..lilla ungen har ju börjat i förskolan detta år och sen in i skolan och bli stor. tänk vad tiden går....bloggmamman är jättestolt=) redan i förväg....det var inte länge sen hon låg på min mage nyfödd, eller det känns så iallafall.
Nu ligger ungarna och Micke kommer hem vid åtta så jag håller som bäst på att göra lite kvällsmat och passar på att blogga i väntan på att lasagnen blir klar.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman har blivit stor det ska bli så roligt att träffa dom små över julen, och räkna med att jag hänger på snöbollskrig och annat.vänta bara syrran.

FLAK sa...

Snöbollskrig definitivt..hade du varit inom räckhåll här så hade jag nog mulat dig=) men ingen snö så långt ögan når..skit oxå och jag som...ja du vet pendalren i mig älskar massor med snö...not=)
Trevlig helg och må gott.

Linda sa...

Ni bägge... ducka för jag är en jäkel på snöboll=)
Ungarna vill ha lite snö och jag håller väl med..men i helgen får det hemskt gärna vara snöfritt..jobbar ju.
Kram