torsdag 8 december 2011

Lyxigt

När man har familj ungar och hem hus bil jobb så finns det inte precis gott om till för sig själv MEN idag togs det lite tid för just mig...jag hade bokat klippning efter jobbet så precis vid klockan tre tog jag komp och rusadeut till bilen innan någon skulle ropa efter ssk:aren..så vips iväg och en halvtimma senare satt jag och fick en rejäl genomgång av mitt slitna hår=) fast inget radikalt endast tvätt fix trix och lite toppar ingen page...snagg eller annat
men väl krull..ingen perm utan vanligt krull..billigare och bekvämt även fast det försvinner förr eller senare..snyggt? njae är rätt nöjd till nästa dusch då ser man ut som en vägmarkering igen..alltså spikrak..kanske skulle perma mig iallafall men det får vänta, har ju lite annat att tänka på..som nu middag hej och hå..=)
Kram Linda

1 kommentar:

FLAK sa...

Ingen punkfrisyr då? massor med hårsprej och åttiotalsfluff...
Valmöjligheterna är oändliga=)
Kram