fredag 30 december 2011

Helg!=)

Äntligen är jobbveckan över fast denna veckan har ju varit lite speciell för jag har ju inte behövt lämna och hämta ungarna så jag har haft lite lyxliv mitt i vardagen..raka vägen till och från jobbet.
Så jag satte mig i bilen och började åka hem men först till affären för lite handling inför helgen och man går där och strosar i butiken när man hör och känner mobilen..sms på ingående och plötsligt står jag där med ett leende och myser..för i mobilen syns plötsligt en väldigt härlig sak.
Lina har varit på ultraljud och hon skickade en bild på sin lilla vän i magen...och man svarar blixtsnabbt och är överväldigad.
Så här mina vänner ser ni Linas underverk och hjälp vilka minnen man får från sina egna graviditeter, så en varm hälsning och kram till Lina och Erik och ha en underbar kväll för det ska vi ha.
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Så härligt att se och vilken liten sötnos..man vill ju redan gosa=)
Stort grattis och Linda ha en underbar kväll och nyår, men vi hörs på telefunken imorgon om inte förr..kram

FLAK sa...

Då får man säga grattis och tänk att en sån liten kan växa där inne..rätt otroligt faktiskt.
Önskar trevlig kväll och ta det lugnt..det ska vi göra=)
Gott nytt år!

Anonym sa...

Tänk att min lilla unge är gravid och har en sån liten sötnos i magen och tänk att för 24 år sen låg Lina i min mage...man känner nästan lite gammal=) som blivande mormor=(...men ingen fara=)det är fantastiskt roligt och 2012 kommer med stormsteg.
Gott nytt år syrran