lördag 17 december 2011

Underbart!

Man kör hem med en pirrande känsla, efter att man fått ett mess på eftermiddagen att dom kommit, Marie och hennes Jonas.
Så jag kör raka vägen hem och och upp på gårdplanen och Marie kommer ut och vi möts med en jättekram...så härligt att ses igen..vi har ju bara smskontakt i vanliga fall, men nu ska jag ägna mig åt dom ikväll och familjen är samlad, och Marie och Jonas är nästan som familjemedlemmar i mina ögon.
Så nu ska vi äta gott men först ska lillen nattas och han får sagostund med Marie och mig..inte ofta han har två sagotanter=) Gud vad jag är nöjd fast jag ska jobba imorgon men det struntar jag i idag...
Och Jonas ska fixa min blogg så jag får lite roliga text han ska trixa till det här inlägget när jag skrivit klart...
Kram Linda
Närhet o kärlek till er alla!
Kram Linda & Marie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad glad jag blir syrran och va fint det blev med texten, personligare tycker jag minst sagt.
Kram på er och vi syns ju på fredag då även Lina kommer.
Riktig storsamling=), Tomas hälsar

Suddis sa...

Partyhälsn från mig o Malin o krama T o O o M från oss...nu blir det part.y all night..ledig helg så:)Pussss//Sudd

Anonym sa...

Hallå brudar och andra! Lina här för vem kunde ana att jag skulle dyka upp.., har fullt upp men jobbar helgen och ledig jul, kommer ju ner med mamma pappa och ni vet vem..älsklingen förståsss..grr vad go han är..min egen muffling=)
Så nu fortsätter jag ut i natten ha de så hörs vi

FLAK sa...

Det verkar fullt ös hos er..ha det gott nu och orkade du verkligen gå upp imorse?
Kram