lördag 31 december 2011

Brrr hutter

Hela familjen har varit ute och fixat och trixat men kvällens ljusshow=) inga smällare, raketer för det har vi slutat med trots protester från Micke så han fick agera tändare för en lite mer stillsam show vi köpte lyktor som ska tändas och skickas upp och vi startade vår show för en stund sedan..ungarna orkar ju inte vara uppe till tolv och kolla in vad fint det blev och gubben min ska sända upp dom två andra lite senare.
nu har vi sprungit in i värmen för lite varmt te och läggdax för dom små..får se om dom vaknar av grannarnas raketer.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haaalllåå allihopa och tack för alla snälla grattis Erik och jag har en lugn hemmakväll med ett annat par och jag ska dricka cider..ingen alkohol här inte=)
Men lilla pyret i magen är det viktigaste i mitt liv just nu.
Tack för allt stöd och jag mår utmärkt och inväntar nyår iklädd en röd klänning som är välfylld redan..puu tänk när jag når 8-9 månader..kollosalmage säkert=)
Kraaaaamizar och pussar till er alla Lina

Marie´s sa...

Gott nytt år vännen och Jonas och jag har det underbart hemma hos mina föräldrar. Kramar till dig och hela familjen