onsdag 7 december 2011

Snö..

För visst fick lite lite snö och ungarna blev överförtjusta och lille O sprang runt på morgonen och skulle rulla snöbollar..hmm vi ska åka nu snälla..lite bråttom..liksom men vi kom iväg och ungarna fick leka av sig på dagis....och jag fick stressa iväg till en dag men arbete i kubik.
Men man överlever trots en stressig dag och i bilen på väg tänkte jag på denna stund då jag sitter i köket vid köksbordet och har sträckt fötterna mot vedspisen.
Tevattnet är strax klart och idag ska jag vi=) ha pepparkakor, lussekatter till fikat så nu ska vi fixa lite gott..maten får vänta för gubben kommer först nio, men ungarna fick ju kvällsmat redan sex för dom ska ju inte behöva vänta..jag däremot föredrar lussekatter och p-kaker...farligt gott
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fick snötäckt mark och kallt...hutter=) men man ska inte klaga vi kunde ju haft metervis med snö.
Kram från Tomas och mig

FLAK sa...

Jag vill inte ha mycket snö men lite vore ju inte fel...pendlar man så är man rätt trött på gångna års snöande i kubik.
Trevlig kväll=)