torsdag 22 december 2011

Mysstämning

När jag kom hem hade dom andra planerat en mysstund utomhus så på med tjocka kläder, mössa och vips ut och där står vi sen mitt i mörkret och grillar marshmallows vid öppen eld och dricker varm glögg alkofri så barnen också kunde få.
Julgran och allt på baksidan...sååå mysigt och sååååå kallt tills man fick komma nära elden och stå riktigt nära.
Fast jag sprang bort en bit och tog en bild men var snabbt tillbaka för jag gillar inte kyla..så Micke fick värma mig.

Nu är vi tillbaka inne och barnen sover och vi ska fika..denna gång pepparkakor och lite glögg med lite virre i men bara lite för jag ska jobba imorgon så ett litet litet glas räcker.
Så efter en underbar dag och kväll så närmar sig sista arbetsdagen innan jul..lite spänd men det ska bli sååå skönt när jag åker hem imorgon.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syrran gud vad mysigt ni har det och vi sätter oss i bilen och kommer imorgonkväll så håll grillandet igång=)
Lina och Tomas hälsar

Linda sa...

Vi väntar med spänning på att ni kommer så Micke &Jonas fixar grillning imorgon också
Kör försiktigt älsklingar
Kram

Anonym sa...

Tjjaaba nu packar vi sista sakerna och sen käkar vi sen åker vi!
Som cliffhanger så har jag en speciell julklapp med mig
Kraaamiz Lina