tisdag 13 december 2011

Vips iväg

Vips blev det åktur iväg norrut och lussebesök hos D&M som bjöd på fika..lussegott och ungarna hade fullt ös med deras hund som fick lussekatter och pepparkakor av bägge busungarna..och tillslut somnade både O och hunden på mattan=) sött som bara den.
Det blev en trevlig stund och vi fick chans att umgås så här innan jul för sen syns vi inte före nyår, men nu är vi iallafall hemma och gubben mötte upp oss på gården och bar in T och jag tog O för vi var ju inte hemma förrän vid nio så bägge ungarna sov jättedjupt.
Så nu ligger mina små hjältar i sängarna och jag och Micke får kvalitettid här i soffan...jobb imorgon så snart läggdax men först lite te och pepparkaka, mjuk sån denna gång=)
Och tack för att vi fick komma ni är underbara!
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka och småttingarna blev rätt mätta så godispåsarna får dom vänta med till på lördag=)
Synd att Micke inte kunde komma men vi syns snart igen.
Kram på er godingar=)

Anonym sa...

Visst är det roligt när man blir bortbjuden, vi ska iväg ikväll på middag så jag slutar redan vid 14..lyxigt värre=)
Krama ungarna från oss och syrran känner jag dig rätt så har du fyllt frysen till bredden med bakverk vid detta laget.
Kram på dig!

Linda sa...

Vi var supermätta när vi kom hem=) och godispåsarna ligger i överskåpet och kommer inte fram förrän till lördag.
Tack!
Syrran frysen är proppfull som din mage kommer bli när ni kommer hit...