måndag 12 december 2011

Bakdag

Vi har haft bakdag här och vi hann allt vi skulle och även gått ut en promenad efter middagen, visst det blir lite jobb att fixa allt men ska man få till lite mysigt till jul så får man ligga i, så det blev pepparkaksdeg..till pepparkakshuset och pepparkakor..hjärtan att hänga lite överallt och lussekatter till imorgon men vi tjuvar några ikväll..
Nu ska jag fixa lite mat till oss och sen läggdax för lille O, en helt vanlig kväll i vår familj men precis så jag vill ha det.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror nog T blir en utmärkt lucia..annars kan ju du behålla nattlinnet på så behöver du inte byta om...O blir väl pepparkaksgubbe eller?
Tomas hälsar

FLAK sa...

Då får småttingarna höra din vackra sångröst imorgon då...hörselskydd kan väl Micke låna ut eller?=)
Glad Lucia på er

Linda sa...

Hörröduru=) jag vet att min sångröst lämnar mycket att önska, men jag brukar skylla på att jag ätit pepparkaka=)
Men ungarna blev överraskade och väldigt glada och T har lussat hela morgonen O har varit allt möjligt från pepparkaksgubbe till lucia..sötnosarna var sååå söta.
Men nu är det dax för fika..lussebullar och must..mums=)
Kram på dig och syrran oxå=)