söndag 4 december 2011

Flänga=)

Vi åkte till Tingsryd och man kan säga så här att det är tur att man kunde vara inomhus för det regnade så blöta ungar är ingen höjdare.
Men det störde inte vår shopping utan gjorde istället att man handlade mer..ögonshop också...
Och när man är åt det hållet så ringde jag syrran och frågade vad dom gjorde i helgen, svaret dröjde inte länge när hon fick veta att vi var i Tingsryd..kom hit ! och när vår shopping var slut så blev det en tur  hem till syrran.
Så där blev det middag, och dom behöll oss till idag=) så nu är vi hemma, glada nöjda och inväntar jul då syrran med familj kommer hem till oss istället..måste ju tvinga hit dom=)
Så nu sitter jag här i köket och ska starta vedspisen..veden är påfylld och snustorr och tesuget är rätt stort och just nu är jag helt själv och ungarna och Micke är på övervåningen och leker.
Ännu en dag i vårt liv som trillar på och jag är just nu rätt nöjd och laddar lite inför veckan med möten, vårdplanering och stress, men just nu är det helt lugnt och jag trivs.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är alltid välkomna och vi kommer och våldgästar er strax innan jul...fram med skinkan och senapen=)
Kramar från oss!