onsdag 28 december 2011

Mellanvecka

Julledigheten flög förbi och man landar i vardagen fast inte riktigt för Micke har varit hemma med ungarna och min syster har tagit hand om dom så mina dagisåkningar har utblivit=) inte bortskämd med det precis så man kommer hem snabbt och barnen och syrran väntar på mig och jag får lite lyx i tillvaron.
Och jag kan meddela att vi fick sms från Lina idag som mådde prima och var tillbaka på jobbet denna vecka..men det har ju knappt börjat..hennes graviditet så hon har ju ett bra tag till.
Vi är så glada och upprymda för hennes och Eriks skull.
Lina har ställt massor av frågor och vi har svarat så gott vi kunnat...Suddis och Malin satt i soffan och såg lite besvärade ut..men ändå intresserade..ungdomar vetja..
Så nu ska syrran och jag lägga T sagostund på G, och då vill hon ha sagostund i stereo=)
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu sover T efter en riktig mysig stund och vet ni Linda somnade också så hon ligger där uppe i T:s säng och sover=), ska gå upp och väcka henne när teet är klart.
Kram Anna

Suddis sa...

Malin och hennes mamma tackar för allt och jag tyckte det var underbart att vara hos er..tildis var lika gosig som vanligt=) kramkalas....///Suddis