fredag 9 december 2011

Jobbhelg

Mina två helger innan jul kommer att bli jobbhelger för att jag ska kunna vara långledig, har bytt så nästa år blir det tvärtom, förra året var jag ledig jul och jobbade hela nyår så detta året ska lyxa till det med dubbelledigt=)
Men nu ska absolut inte göra något alls vinden viner utanför, O har blivit nattad för en stund sen och T ska snart lägga sig, hon borstar tänderna just nu..min lilla prinsessa och gubben min står i köket och fixar till lite gott..han sa något om creps...med taco..dregel=) han vet vad jag gillar och glass med hallonsylt..jag blir förförd tror jag...eller=)
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Ha det bra i helgen och kör försiktigt vännen..hoppas du slipper snö och oväder.
Kramar

FLAK sa...

Din helg är väl slut nu för du slutar väl vid halv fem snåret om det inte blev övertid så släng dig i soffan nu när du kommer hem och låt Micke sköta markservicen=)
Ha en bra kväll Kram

Linda sa...

Mina vänner! nu ska jag vara hemma och ta det lugnt med ungarna imorgon..ingen stress inget flängande men väl julbak med ungarna och lite tvättning..man har och göra men ikväll inget alls utom soffpotatis=)
Kram på er