lördag 27 augusti 2011

Stressvecka

Något bloggande blev det inte för jag har haft fullt upp, jobb och sen utbildning, sårvård, och dialog om dylikt etc, rätt spännande och lärorikt och nödvändigt men nog om det.
Vårdplaneringsmöten, planera dagisschemat, privatekonomi där jag satt 45 minuter på banken och flyttade om i vårt huslån..lagom stressad..allt snurrade på denna veckan och som det inte vore nog så hann jag faktiskt smita iväg och träna i torsdags. PUST
Men nu, just nu är det helg och jag kommer att bli ompysslad av min gubbe, han fixar mat, har handlat och skött om barnen för jag jobbar ju denna helg och ikväll är jag ledig, väldigt ledig förutom för min familj.
Så alla mina sötnosar och gosisar jag önskar alla en härlig lördagkväll och helg.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie sa...

Sötis där låt Micke skämma bort dig nu för du är värd det, precis som min Jonas ska göra...
Kramar och pussar =)