söndag 14 augusti 2011

Slödag

Vi har inte regn men mulet så jag slöar...ja eller tar det lugnt och O är lekfull, och har krypit om kring på golvet och lekt med lego.
Det ligger lego i hela vardagsrummet...men vem bryr sig min lille prins är pigg igen så jag kunde inte låta bli att sitta och beundra hans fantasi och byggade...sån energi, T  är hos grannflickan en stund till så dom har nog fullt upp..
Micke är ute i verkstaden, jag var ute där en liten stund och skulle fråga honom en sak...prova detta gott folk, gå ut i verkstaden/garaget och prata med din man som ligger under en bil eller i mitt fall en traktor och svaren på dina frågor blir något i stil med hmmm..ja..kanske...jodå....va? va sa du? så du ger upp och går in för en mekande gubbe får man inget riktigt svar av...så jag ringde Marie istället..hon skrattade gott åt mitt verkstadssamtal.....=)
Nu ligger O och sover och jag ska väl städa upp lite lego...snart..men först lite fika...te skulle passa, undrar om jag skulle fråga gubben om han vill ha lite kaffe.....hmmm....undrar vad svaret blir...
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack♥ för att ni hjälper mig och det är tryggt att veta att ni finns♥
Kraaaaam Malin

Marie sa...

Ja se karlar, tur att du har mig och prata med...