torsdag 4 augusti 2011

Bad sol och ungar..

Vi spenderade nästan hela dagen på och runt stranden igår fantastiskt skönt att bara njuta av stunden och ungarna och Suddis hade fullt upp, Marie och jag låg utslagna på en filt i sanden och bara var...
Vi kostade på oss en promenad för att köpa glass och ungarna hade fullt upp att äta sina glassar i solen för O hade en sandwich och som alla vet så smälter en sån snabbt...=) vilket gav upphov till glada miner från oss som såg eländet, en morsas värsta mardröm i vanliga fall men denna gång höll jag mig komisk och gillade läget.
Han skulle ju hoppa i vattnet igen så hans vanilj/chokladtrut blev snabbt fixad av Suddis., det är rätt skönt med barnflicka..ska nog anställa Suddis...ska höra med hennes föräldrar vad dom tycker...
Suddis svarar får jag 23 000 i månaden...hmm ska fundera på det och höra med Micke=)
Så vår dag idag innefattar trädgårdsliggande men familjen har snart samlat ihop sig för en ny resa till stranden och då följer Micke och Jonas med...
Det finns en flotte en bit ut och vi har utmanat våra män på...först till flotten/bryggan tävling..
Jag vet iallafall  att jag simmar fortare än gubben min så det ska fixa sig om han inte myglar och håller i mig, men jag får väl hålla avstånd för han är lurig...gubben min.
Så nu fixar vi det sista sen drar vi...ha en underbar dag för det ska vi ha
Syrran skickade en bild från "deras" badsjö och så vackert så man bara smälter, det är sommar det.
Kramar från oss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det fint och vi har precis lika fint idag..nu skriver jag från Tomas mobil..lyxigt värre
Solen skiner från en klar himmel och det är mycket folk och vi sitter i varsin solstol och vi har det underbart.
Kramar

FLAK sa...

Visst är det skönt och jag väntar med spänning på vem som vann simutmaningen=)