måndag 22 augusti 2011

Första jobbdagen

Det lustiga är att man efter semestern inte kände det som man varit borta alls, allt var likadant och man lämnade ungarna tidigt på morgonen och hämtade dom på vägen hem...vardagen är tillbaka.
Men så illa är det inte för mig men Suddis vän Malins mamma ligger på sjukhuset med lunginflammation.
Inte roligt men vi har smskontakt så jag håller mig uppdaterad.
O& T var jättetrötta imorse och jag också fast jag la mig vid halv 10 man har ju vant sig vid nattsuddningar på semestern..olater som man får igen nu.
Annars är allt bra med oss och vår helg hos mina föräldrar blev underbar, bara mysa, gosa och bada, pappa badade också=) och lekte med O en massa, T hängde på min mamma och dom var oskiljaktiga.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där syrran visst är det underbart att jobba..=(
Och morsan hörde av sig och berömde dom små vad stora dom blivit=) sa hon.
Synd att vi inte kunde komma loss men vi syns ju så snart det går.

Tråkigt att höra om Malins mamma hoppas det ordnar sig, det är inte lätt när man är ung så Malin och Suddis har det jobbigt.

Kramar från Tomas och mig och Lina (som nu jobbar heltid i stora staden.)