torsdag 11 augusti 2011

Mysigt

Vi blev bortbjuda idag, till ett par bekanta som ringde på morgonen och frågade om vi hade planerat något...nej vi är lediga vill ni komma över på lite middag, fika och barnlek..JAAA blev svaret och Micke sa inte heller nej för han har ju en själsfräde med bilar som intresse, så vi satte oss i bilen vid halv tio och vips iväg.
En hel dag med ungar överallt..ja dom har tre ungar och våra två och åldermässigt sådär rätt lika så det funkade perfekt..ja dom har ju träffats förut men det var ett tag sen.
Micke försvann i bilvärlden så honom såg jag inte röken av förrän vi skulle äta då behagade dom komma tillbaka...karlar=)
Annica och jag tog det med ro, kanske har vi blivit immuna? eller=) vi hade ju annat och prata om och spana in ungarnas galna lek.
Så efter en underbar dag med god mat fantastiska vänner så är vi nu tillbaka hemma och ungarna sover sött...fattas bara=)
Och gubben och jag satt och pratade om vilka underbara vänner vi har..och semestern är bra underbar när man bara kan sticka ifrån samma dag utan att planera veckor i förväg.
Så skulle jag/vi vilja ha det hela tiden men realistiskt så blir vardagen inrutad så är det bara.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ungarna kom hem säkert, jag hämtade dom själv vid halv ett...dom var rätt trötta och fick smörgåsar och omvårdnad och sen gick dom och la sig i suddis säng.
Dom sov till halvtolv idag....och är redo för kvällen i Kalmar hur orkar dom?..men då får allt Håkan hämta dom.
Kram

Linda sa...

Dessa ungar!=) tänk när T blir så stor...usch vilken oro.....