fredag 12 augusti 2011

Sjuk liten vän....

Min lille prins vaknade imorse och mådde illa..han kräktes inte men var inte bra och otröstlig så vi har fått vara sjukabarnomvårdare/ tröstare hela dagen utom när han somnade..stackarn=(
Så min dag blev inte så underhållande fast vi turades om och jag hann sitta ute en stund i solen och även få en promenad under dagen.
Min lille sjukling somnade vid halv sju och sover tungt jag kollade på honom för en stund sen och han såg så söt ut..jag böjde mig över och hörde hans snusningar...gulligaste sötnosen vi får hoppas att han får sova inatt och vaknar piggare imorgon.
Nu vilar vi ut på soffan och kollar någon film med Eddie Murphy..och sen får jag allt lägga mig ifall min lille prins vaknar.
Kram Linda

4 kommentarer:

Marie sa...

Stackar´n jag hoppas verkligen atthan kryar på sig och hoppas ni får sova inatt..
Kan tänka mig att han var slut efter dagen..snusande=)jo han är jättesöt när han sover
Kramar från oss

Anonym sa...

Stackars liten hoppas han mår bättre idag, Tilda då hur mår hon?
Suddis och Malin kom hem vid halv två inatt...nattsuddare...
Håkan var vaken och tittade på film och hämtade dom så dom kom hem säkert.
Dom har inte vaknat ännu men får sova i lugn och ro en stund till.
Ja se ungdomen...den ungdomen..
Kramar till Er och krya på sig lille Oskar

Linda sa...

Jodå han mår bra T också så vi håller tummarna att det bara var något tillfälligt.
Sicka ungdomar man minns sina egna nattsuddningar...hmmm eller hur Marie=)

Marie sa...

Sena nätter..har inte en aning=) ha ha kanske därför jag helst jobbar kväll/natt..hmmm
Vi hade allt rätt mycket för oss.. våra mammor har förlåtit oss...säkert=)
Kram