lördag 13 augusti 2011

Skönt...pust

Lille prinsen sov hela natten och han vaknade vid halv 7 och hojtade så jag kom in till honom och kollade, han mådde bra och var som vanligt dock trött...så jag bar med honom in i vårt sovrum och vi la oss och kröp ihop och somnade.
Jag vaknade vid 9 tiden och då sov han sött bredvid, nu är hela familjen uppe alla mår bra och vi får se vad som händer ska nog handla idag men utan ungarna för säkerhets skull.
Solen skiner och jag ska nog ta mig en promenad nu på förmiddagen krama Suddis och Malin lite extra när dom behagat vakna...=)
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad skönt och höra då får vi hoppas att ni får det skönt i solen

FLAK sa...

Skönt att det bara var tillfälligt och sol har vi gott om...skönt! hoppas ni kom ut i solen lite mer idag.